Hemskt väder..

Vad händer här borta i Italien? Jo vi regnar bort för tillfället! I måndags hade vi så fint väder att det va 20 grader varmt i solen! Så är det inte riktigt nu.. ena stunden öser det ner sen blir det uppehåll, så går det så dagarna igenom.  Men solen kommer ju, det vet vi! Jag ska nog njuta av regnet för i sommar blir det stekhett!
 
Idag va det fredag igen. Jag ska kolla på en fim och bara slappa, tända en brasa i kaminen. Men först ska jag jobba så klart! Och vet ni? Jag har inte ätit glass på evigheter! Duktigt av mig minsann. dock har jag ätit choklad och godis! Jag bjöd chefen på kexchoklad och det va poppis vill jag lova.
 
 
 
Nu är det mindre än två veckor tills jag åker hem till sverige!
 
Ha en fin fredagskväll med massor av mys!


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Då kanske man får se dig här hemma :D

Svar: Det får du alla gånger! Jag ska nog allt knacka på! :)
avventura.blogg.se

2013-03-08 @ 15:39:33
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0