Buona Pasqua! - Glad Påsk!

Det firas påsk överallt här vill jag lova! Igår fick jag äran att vara med på "matprovning" till B&B'n. Vi åt massor av mat, drack rödvin och pratade om allt mellan himmel och jord! Jag passade på att ta några bilder med Iphonen, systemkameran måste ju laddas innan den kan användas.
 
 
Jag har fått påskägg minsann och dag! Ett stort och ett litet, här är påskäggen som stora kinderägg! Ren choklad och en sak innuti! Mitt stora ägg va ganska gulligt!
 
 
Idag fick man ju sova en timma mindre.. snällt! Idag är jag aningen trött, vädret är inte det bästa men vad gör det? Då ka jag ju passa på att städa här hemma istället! Jag har till och med plockat påskliljor idag! Himla fina!
 
 
Nä men som sagt , nu ska jag städa så att det skiner här hemma! Ha en glad påsk allihopa! Buona Pasqua tutti!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0