Solen skiner i alla fall...

Det går litesmå trögt på internetfronten. Vi ska få wifi på hela området men vi väntar bara på elektrikern som ska koppla in och aktivera det.
 
Nu sitter jag i trädgården, precis ätit min middag och så passar jag på att ta med datorn in i wifi-zonen.

Här rullar allt på som vanligt, jag har dock försökt att socialicera mig mer utanför gården så jag har varit och träffat kompisar i stan efter arbetstid, varit på sunshinemiddag och på en spansk bar och ätit supergoda nachos! Att komma ut så, träffa andra vänner, nya vänner ger mig mer energi. Man trampar liksom inte runt i samma spr hela tiden. "Arbetskollegorna" här är underbara men dom ser man 24/7 haha.
 
Inga ridturer än men förhoppningsvis snart!
 
 
 


Kommentarer
lena

bra att du trivs men hoppas mån går fort så du kommer hem till oss igen många som saknar dig kram mamma och pappa

2013-04-27 @ 09:59:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0