Slitna men ändå fulla av energi!

I onsdagskväll samlades "arbetar ligan" hemma hos stella för lite kaffe. Alla fyra var helt slut, igår var en lång dag minst sagt! Trevlig men lång! Dom arbetar för fullt med att färdigställa i B&B'n inför de första gästerna som kommer om två dagar! Nu har stället fått en bättre och mer proffesionell look. Innan hade ju signora samlat på sig allt hon ansåg vara "toscana stil" och satt in där. Allt var plottrigt och såg bara jobbigt ut! Men nu ser stället några gånger bättre ut, speciellt med det nya köket också!

Jag for mest fram och tillbaka, hämtade in Franky, den svarta ponnyn, för att hon skadat benet.. Men såg att hon antagligen fått en inflamation i strålen, det a visst vanligt här på vintern eftersom att allt är så lerigt och tungt.. Jag ska ta tempen på henne idag och se så att inget blivit värre!
 
Annars har jag varit ute på roadtrip igen.Jag har hämtat hem mina 25 kilos säckar med pressat hö!
 
En sak som är spännande nu här är att två ston ska ha föl nu inom de närmsta 15 dagarna, så man vet aldrig om där springer ett föl i hagen när man kommer ut på morgonen!
 
I torsdags var jag på sunshine event. Fimkväll, himla spännande. Man blir alltid snäppet klokare efter deras event!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Firar ni Påsk där?
Glad Påsk från Bryggerigatan iaf :D
Kram!

2013-03-30 @ 12:16:00
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0