Sommar och sol..

Idag vaknade jag av att solen sken in i genom fönstret! Inget regn än så länge idag.. Men man ska inte ropa hej.. äh nånting, nånting.. Ordspråk är bara roliga om man kan dom!

Jag försöker sakteliga att få ordning på torpet igen. När jag åker blir det halvt kaos här, så alla blev väldigt glada och lättade över att jag "äntligen" var tillbaka.
 
Idag har jag hunnit göra massor av saker och nu ska jag åka och hämta havre! Förhoppningsvis håller det fina vädret i sig så att jag kan få hinna rida en runda också!
 
Kram på er och ha en underbar dag! <3
 
Här blommar det över en natt, så fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0