Let the sunshine in!

Ja solen har varit framme i princip hela dagen idag! Varmt och skönt med 15+!
 
Jag har jobbat på som vanligt idag, hovslagaren kom och fixade tre hästar sedan har jag fått äran att ta en tur med Stella uppe i backarna! Hon lär sakta men säkert hur man ska hantera envisa hästar.. Jag försökte förklara hur hon skulle gör flera gånger men hon fick inte till det så jag bytte utlrningsteknik och sa till henne att rida hästen så som man hanterar en man; hårt men rättvist! Efter det så gick det som en dans på rosor! haha
 
Nu ikväll blir det lite middag hemma hos Stella. Igår var jag på massage hemma hos Yael. Wow vad underbart det var, Min kropp och kopp behövde verkligen det!
 
Hur går det för er där hemma i Sverige? Det snöar väl inte fortfarande?
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Jäklar så cool bild!!
Nä ingen snö, kunde till och med gå utan jacka till Ica idag :D.
Men dom hotar med risk för snö imorron kväll....

2013-04-03 @ 21:15:38
URL: http://mirabilibus.blogg.se
thomas

vi har 15grader i solen

2013-04-05 @ 06:04:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0