Pappagallo

Igår kom Ariana, som har sin häst här på inakordering, för att rida! Med sig hade hon sin femåriga son (som jag alltid glömmer namnet på..) Denna lilla kille blev överlycklig när jag sa att han kunde va med mig i stallet undertiden mamma red. Vi sopade, gav hö, fodrade hönsen och vi skulle tvunget gå och titta på papegojan.. "Dove pappagallo?" frågade han hela tiden.. Ja vi gick hem till mig och tittade till Bounty, men han va inte så skoj för han blev knäpp tyst när han fick syn på ungen!
 
Men en sak va roligt tyckte den lilla, Bounty hade precis "duschat", Vilket innebär att han doppar huvudet i vattenskålen och rister sig.. Han såg ut såhär:
 


Kommentarer
Camilla

Så söt ^^,

2013-04-01 @ 12:03:17
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0