Date med mig!

Ja jag date'ar mig själv ikväll! Det har ju varit något man gjort var kväll sedan jag kom tillbaka så lite egentid sitter inte fel! Jag ska bara kolla på New Girl dricka te och slappa! Jag hade ju varit så pass smart att jag ställde fram klockan en timme innan jag gick och la mig, dock ställde min smartphone fram klockan en timme till eftersom att den var automatisk.. Jag tyckte väl att jag var lite väl trött i morse när jag klev upp! Inte konstigt alls. Jag gick upp två timmar tidigare än vanligt...
 
Nä så nu ska jag bara se till att slappa och titta på serier! Ha en fin påskafton allesammans!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0