Aktiv onsdag!

Idag har jag lyckats att ta två hästar ut i backarna på två riktiga tuffa rundor! Mr och Mrs beauty! Jag har fodrat och gjort allt vad jag skullat, jag har hunnit med lite träning med Stella. Styrketräning.. alla på detta stället har börjat att gå upp i vikt sedan Liviu började laga maten. Hans mat är fantastiskt god så man kan nästan inte sluta äta! Jag och Stella tog tag i saken och började att träna, jag körde "dans uppvärmningen" som vi i Sugar&Spice gjorde, den är lagom att börja med.
 
Nu ikväll har vi haft lite möte här om de olika aktiviteterna som kan komma att bli aktuella. Matlagningskurs och turridning är det som står på schemat än så länge. Två saker som kan bli himla bra! Jag ser fram emot att dra igång det jag kom hit för, guide!
 
Nu ska jag sova, förhoppningsvis håller Mia tyst ikväll så att man slippa höra hennes ylande när hennes husse lämnar huset
 
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

The Killer-uppvärmningen!

2013-04-19 @ 18:10:58
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0