Om jag kunde flyga..

... så skulle allt gå betydligt fortare och smidigare! Ja jag har lyckats, på sex dagar, att vara överallt och ingenstans! Jag har hälsat på mamma och pappa, mina bröder, Malin och barnen, mina tjejkompisar, före detta jobben (skolan och fritidsgården) Farmor och Agneta och en större del av High Chaparral gänget! Jag har även hunnit gå på väla en sväng! Jag har haft att göra var dag, vartenda sekund på dygnet! Men det har varit himlans trevligt. Nu är jag tillbaka i lugnet igen, jag har jobbat idag i vanlig ordning och nu har jag lagat mig en lätt middag!
 
Här är fyra bilder från när jag va med Malin och barnen:
 
 
Sedan va jag på väla med "tillfälligt" handikappade Michelle:
 
 
 
 
 
 
Jag var på Malmö Opera för att kolla på Marie som Zebra:
 
 
 
Jag var på en grym Collegefest för att fira Maries födelsedag, Kan ni lista ut vem jag skulle försöka att föreställa?
 
 
 
Sedan va det bara att bege sig tillbaka till Italien!
 
 
"
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Haha tur du är duktig på att planera :D Superkul att se dig igen!
Nästa gång får du en liten plutt i famnen ;)

Svar: Ja detsamma! Wow det ska bli spännande! :)
avventura.blogg.se

2013-03-27 @ 13:19:13
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0