Efter regn kommer regn..

Det slutar inte att regna här.. Det går från att ösa ner som om himmlen var öppen till att dugga lite smått. Man blir ju inte jätte pepp på vädret.. Men äh vad gör det, jag är ju ändå trött som en gnu idag. Slappar gör jag verkligen. Jag har nyss kommit in från fodringsrundan och nu sitter jag i de bekvämaste kläderna jag kunde hitta, kokar mig lite pasta carbonara och kollar på date med mig.
 
Hur skoj är inte det programmet? Date med mig.. Där skulle jag lätt vilja vara med! Jag skulle ju vara den som bjuder hem och inte den som blir hembjuden! Temat på maten..? skulle nog bli Italienskt! Fyra pågar som man ska granska och välja till slut en av.. Eller nä jag vill nog inte va med, snacka om beslutsångest! haha
 
Ha en fin söndag allihopa,om tio dagar åker jag hem till snöiga sverige!
 
 
Knappt oväder på gång?
 
 


Kommentarer
Pille nalla

Ja du skulle verkligen passa in där! Dock hade det slutat med att alla fyra fallit pladask men ingen dög åt Carro!;) saknar dig jätte mycket förresten! Men de vet du redan;) känns tomt utan dig här hemma!<3

Svar: Hahaha ja men de har du rätt i! ;) Ja snart ses vi, det är tio dagar kvar tills jag är hemma! :) Jippiii! Saknar ju dig med!! <3
avventura.blogg.se

2013-03-10 @ 17:43:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0