Att dansa långt ut på natten är det bästa som finns..

Igår var jag ute på aperitivo med Christin, Yael och Paolo. Det blev Rifrullo som vanligt serverar den bästa aperitivobuffen i hela Florens. Magiskt god risotto har dom på detta stället!

Vi satt och babblade om allt möjligt och hade himla trevligt, när klockan närmade sig 12 så var det dags att dra vidare till dansstället Otel. Ett riktigt fint ställe med "konfrencier" till dj'n, go go dansare som var hur grymma som helst, både killar och tjejer.
 
 
Jisses vad jag dansade.. tre timmar i streck, svetten rann men jag hade hur kul som helst. Fick dansat cha cha, rumba, salsa! Yes här vet killarna hur man dansar. När jag väl börjat dansa med som så kom det fler och fler som också skulle dansa! Jag och Christin fick till och med "ställa upp" på att fotograferas med några.. Det var ju helt magiskt med blå ögon och blondt hår..

Jag vet inte hur många gåger jag svarade på frågan "Vart kommer du ifrån?" Har även förstått att svenskar uppskattas väldigt mycket här. Vi är visst himla snygga, trevliga och vi arbetar bra! Inte dåligt rykte svenska
 
rna har fixat här i Florens inte!
 
Fler danskvällar lär det bli! Helt underbrt skoj!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0