Trött..

.. Jag kan inte påstå att jag är pigg idag.. Men det beror inte på jobbet utan det är den trevliga middagen jag var på igår som tog på krafterna. Jag var nämligen inte hemma förrän halv ett!! Ganska sent för lilla mig som brukar däcka mellan 21-22! Men jag hade så himla trevligt igår, jag träffade fem väldigt fina människor, varav två var från italien och tre från sverige!

Vi möttes allihopa för middag på en Mexikansk restaurang som serverade riktigt god mat! Tijuana är namnet på stället och dit lär jag definitivt gå igen. Vi hade alltså så trevligt så att vi satt och åt och babblade till tolv på natten! Nästa söndag är det film som gäller med samma gäng plus flera andra!
Imorgon är jag ledig, tänkte dra in till Florens och titta på DaVincis ställe, käka brunch och lära känna stan! En annan sak som är väldigt imponerande är att jag körde picup in till Florens igår! Parkerade min monsterbil och gick till restaurangen! Jag frågade chefen om jag skulle ta taxi hem, om det var bättre än buss: "No take the car!" haha. I början sa han att du kan låna bilen ibland.. Men han har väl sett mina köregenskaper i backarna så kan jag hantera det så kan jag köra monsterbil i Florens också!

 
 
 
 
 


Kommentarer
lena magnusson

så kulför dig att du har hittat nya kompisar. ser ut att vara ett fint ställe

2013-01-15 @ 08:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0