Positiva ligan!!

Ikväll har jag varit på "filmkväll" med Sunshine gänget. Vi fick se en film som handlar om att leva i nuet, ta vara på sig själv och dela med sig/hjälpa andra. En väldigt vacker film med musik från alla olika hörn i världen, med intervjuer och klipp från olika kulturer. "What about me" heter filmen och den har producerats av/i samband med "A giant leap"
 
Kvällens gäng, kunde inte jag se lite gladare ut? :)
 
 
De som ordnar dessa eventen hittar ni här: www.sunshine-central.com
 
På onsdag är det aperitivo på San Nicolo som gäller. Fast denna gången är det med InterNations som jag är medlem i. Aperitivo har jag fått förklarat för mig att det är som "happy hour"fast med stor buffé och drink för bara 8 euro! Det kan man leva med!
 
Ny arbetsdag väntar imorgon!
Buona Notte tutti! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0