Middag!

Då är snart denna helgen över! Söndag idag och här regnar det! Jag sitter mest inne, skriver här, dricker te...Gödselkärran måste tömmas så att jag kan fortsätta att mocka och det är el bosso som får göra det! Men inte ska jag stressa på honom, jag stannar gärna inne i värmen en dag som denna!

Föreningen som jag snackade om, jag ska på middag med ett gäng ikväll! halv nioär det käk på en mexikansk restaurang inne i Florens centrum. Det ska bli himla skoj att träffa nytt folk, dessutom så är där några från sverige med!
 
Igår jobbade jag som vanligt och på kvällen tömde jag mitt glasspaket och jag dansade av mig lite energi! Tränade min latindans lite! Jag hann rida två hästar igår innan det började regna! Tränade även unghästarna lite, effektiv dag! :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0