Lite vardagslyx!

Lyx för mig är inte att köra den fetaste bilen och ha den fetaste klockan på armen. Lyx för mig är guldkornen i vardagen. Att få sovmorgon, äta en riktigt god och lång frukost, äta middag med vänner/familj. Saker som många människor tar för givet. Jag gör allt jag kan var dag för att få känna att jag är värd en del av lyxen. Idag fick jag två flugor i en smäll, sova länge plus en riktigt god frukost!

Jag är ju ledig idag som ni säkert förstår. Jag sitter just nu och tittar på "Så blev vi svenska hollywoodfruar" Jag älskar det programmet och Maria Montazami är ju hur underbar som helst! Hennes liv hade jag lätt kunnat leva!

Jag tänkte bege mig in mot stan om någon timme, jag tänkte även äta en absolut äkta Italiensk pizza. Jag har snart varit här i en månad så det är dags att smaka en riktig pizza! Jag har fått tips om vart jag ska bege mig så det blir pizza och en chai latte efter det!

Även det kallar jag lyx! Vad är lyx för er?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0