Lerigt..

God förmiddag!
 
Idag har det varit slirigt i backarna vill jag lova, men som tur är så tar monsterbilen sig fram överallt, uppåt som neråt!
 
Ville berätta att jag gått med i en förening som ordnar träffar och grejer för folk i Florens. Jag får ju se till att skaffa mig lite kompisar så att jag har något att hitta på. Just nu e jag med i gruppen "Mat och vinälskare".. hrm kanske inte min grej men det va den enda gruppen jag hittade i Florens. Vem vet, jag kanske kan få dom att slå klackarna i taket efter någon fancy middag!? 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0