Ledig tisdag!

Jag har minsann och dag fixaträtt dag att vara ledig! Nu skiner solen oh graderna stiger! Perfekt för min dag i Florens!Idag sov jag nästan till tio, hur gött som helst!

I eftermiddag drar jag in till Florens för att kolla lite gamla grejer och handla en kalender, jag ska även träffa lite folk på ett fik för att snacka lite! Innan dess ska jag in en sväng i byn där jag bor (Galuzzo) handla frukt och grönsaker på marknaden och inhandla annan mat! 

Nu tänkte jag ta mig en dusch och sedan plugga lite Italienska. Jag fick en himla present av min bror och hans familj! CD+bok  så det är bara att lyssna och lära. Italienkan ska snar sitta så e det bara!

Igår kväll hade jag besök av lilla Mia! Den mest intensiva hunden man kan tänka sig! Men hon e för söt eller hur?
 
Här e det som sagt fint väder.. Antar att snön är tillbaka i sverige.. (står överallt på FB)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0