Jobba!

 
Jag har berättat innan att jag inte har något emot att mocka.. Men att mocka en box som ingen mockat på minst...
1-2 månader.. suger!! Tungt som fasen! Men jag kan ju lungt säga att trots att jag käkat pasta och glas efetrvarandra så har jag nog minsann både gått ner några kilo och blivit starkare! Ett problem har jag dock, jag är starkare i vänstra armen än högra.. och det syns! Jag får byta arm att bära med.. Man kan ju inte gå runt me en muskulös arm och en klen!
 
Igår mockade jag i alla fall ut hela boxen! Det fyllade i alla fall hela gödselkärran, som va helt tom från början.. Ja jag blir inte klenare av att va här i alla fall!

Jag red den lilla ponnyn också igår. Hon e för söt men jäkligt envis! Var gång när man går för att hämta henne i hagen så kommer hennes kompisar och ska stå och mysa hela tiden! Man kommer knappt där ifrån!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0