Italienare..

Idag har jag gjort mina vanliga sysslor och jag har även varit ute på långritt med chefen. Det finns ju hur många vägar som helst att rida så han får visa do innan jag ger mig ut själv. Vi red upp mot klostret, vilket är en allmän väg, men det tyckte inte dom som bodde i närheten. Dom rusade ut, mannen först (Lugnast) sedan kom en tjej ut (lite mindre lugn) sist men inte minst kommer argbiggan själv, en mögig och stor megadunta med en röst på en nivå där man kunde tro att hon använde megafon.. haha Chefen svarade lugnt med att det var en allmän väg och att dom fick ringa och fråga vakterna och se vad dom säger! Kvinnan gick efter oss och svor i säkert tio minuter innan hon vände och gick tillbaka!
 
Hetlevrat!? en aning!
 
Tänkte bjuda på lite bilder från stallet och omgivningen!
 
Ha det fint <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lena magnusson

ja det ser mysigt ut där är lite grönare än här ha det gott kram

2013-01-06 @ 19:38:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0