InterNations

Yes då var man hemkommen från en riktigt härlig kväll! Vi samlades alla på Restaurangen il Baretto del Rifullo
 
Men innan dess mötte jag Yeal och Rachel, två underbara tjejer från sverige och miami. Vi gick tillsammans till restaurangen vilket var väldigt trevligt så att jag slapp at gå dit själv!
Väl där beställde in vår dryck och hämtade mat! Maten var fantastiskt god och det fanns massor att välja mellan.
De andra som var där snackade jag med en massa och skaffade några nya bra kontakter!

Min kväll har varit riktigt bra så nu går jag och lägger mig med ett leende på mina läppar!

Buona Notte <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0