Drömmar..

Alla har drömmar och önskningar som man vill ska slå in. Standard är nog att bli rik, ha en grym bil, bli en stjärna etc etc. Jag har haft många olika drömmar i mina dar, drömmar som kommer och går. Så är det nog för alla!
En dröm som jag har haft länge är att få ut och resa. Jag vill se världen. Jag har ett stort intresse av historia och jag älskar att gå och glo i gamla tempel, kyrkor och ruiner, allt som har en historia gillar jag! En annan dröm är att få jobba med hästar, inte vanligt hästkneg utan där jag får jobba med hästarna på mitt sätt! Så nu kan man nästan säga att jag slagit två flugor i en smäll! Jag e på ett ställe från gud vet när och jag jobbar med hästarna precis på det viset jag vill, på mitt sätt!

Jag är helnöjd att jag åkte hit, att jag vågade! Jag hoppade på tåget och tog chansen. Tåget stannar ju inte och väntar i all evighet så man får ta chansen när man får den! Jag gjorde det och det är jag jätteglad för!

Det finns många människor som är nöjda med sina liv, har sina drömmar i bakhuvudet men som inte har behovet av att förverkliga dom... Det är nog ganska skönt, då är man liksom nöjd med var man är i livet.. Eller så orkar/vågar man inte kämpa för sin dröm?

Medans många vill bli rika på pengar så har jag en önskan att bli rik på massor av fantastiska uppevelser! Inte gör det något om man kan tjäna gott om pengar samtidigt, men det är inte det som står högst upp på listan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0