Det regnar och regnar..

Först av allt vill jag börja med att gratulera min fina pappa på födelsedagen! Du är den bästa pappan man kan ha och jag önskar dig en bra fredagskväll! <3
 
Idag har det regnat.. Kul, nä inte direkt! Speciellt inte när det blir ännu lerigare överallt. Jag har gjort mina vanliga morgonbestyr, sedan har jag mest tränat unghästarna i stallet. Man blir inte hel pepp på att rida i regn direkt. Så jag har mest pysslat runt, friserat ett av stona, putsat läder etc etc..
 
Nu ikväll har jag lagat lite mat till mig själv. Hjärtformade snitzlar med stekt svamp, lök och andra grönsaker.Det va lite väl nyttigt så jag tog till med glass till efterrätt, det är trots allt fredag och pappa födelsedag!
 
Imorgon hoppas jag på fint väder så att jag kan träna lite hästar! Men vi får allt se hur det blir med den saken. Ha en trevlig fredagskväll allihopa. Nu ska jag fortsätta med mitt eget fredagsmys! Lite mer glass på det kanske?
 
Lite bilder från dagen och från där jag bor just nu:
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
lena magnusson

tack för dom fina orden.hoppas du också har fått en bra fredags kväll.fina bilder på mia.kram pappa.

2013-01-11 @ 23:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0