Det är dags för fredagsmys!

Idag hade jag egentligen planer för en sväng till Florens men et va ingen som kunde haka på så jag stannar hemma! Så istället tog jag megabilen och drog till coop för att handla lite.. behövde jag handla..? nej inte egentligen men e man sugen på något gott så e man! Det blev ingen glass i alla fall! Jag tänkte att jag får bara köpa en glass i månaden.. Så jag får behärska mig till februari, men tiden går ju i 190 så det ska inte bli några problem! Dock köpte jag chips, gelegodisar och en kaka från bageriet, Nej jag ska inte trycka i mig allt ikväll!! Det ska ju räcka till imorgon med ;)

Jag ska ägna min kväll åt att kolla på "Så blev vi svenska Hollywoodfruar" och äta lite av mina inköp, men först, en varm dusch!
 
Några av er tänker säkert "åh vad tråkigt att bara sitta där. Ja hade jag varit hemma så hade det varit total panik. Hade jag en timme över till annat så skulle den fyllas med något att göra! Mitt stirriga hue behöver varva ner och lära sig att njuta av lugnet och va tacksam för de saker som händer! LEVA I NUET! Det behöver jag verkligen, är jag inte tre månader framåt i tiden så är jag tre månader bakåt och grubblar.. Just nu tycker jag att det är jätte skönt att bara va och glida! Det är som semester för min själ!

Ni som känner igen er i mig.. Glöm inte att LEVA I NUET!

Hur va det nu..? Dusch, tugga och glo serie! Fin fredagkväll detta! Ha en toppen helg allihopa!

Buonasera!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0