dags att jobba!

Då återgår man till jobbet igen.. Jag klagar inte, jag har massor av hästar att träna så detta jobbet faller mig helt klart i smaken. I april ska dom ju trots allt vara redo för turridning!
 
 
Man måste ju ha en liten paus för lite lunch så att man orkar ränna i dessa backarna! Jag kommer att vara duktigt stark när jag e färdig här vill jag lova!
 
 
Senare bär det av in till byn. Jag tänkte ta bilen och köra in.. Det är fem min dit men jag måste börja vänja mig vid trafiken! Tur att jag har en stor pic up att köra, här e mottot verkligen att: störst går först!
 
Sen får jag nog se till att underhålla busfröet Mia lite! Hon gillar nämligen att kolla på glee hon också! Hon gillar det så mycket att hon helst vill ligga på datorn!
 
 


Kommentarer
lena magnusson

mia är en riktig linslus.

2013-01-12 @ 07:22:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0