Bra söndag!

Idag är vädret lika "underbart" som igår.. Det öser ner och är kallt.. Jag jobbade två timmar i morse, sen fick jag lov att va ledig till jag ville ge hästarna mat igen! Snällt! Jag stannar mer än gärna inne i detta vädret!
 
Nu passar jag på att träna min Italienska. Jag hittade lite barnböcker i b&b'en, perfekt tänkte jag, där kan man ju snappa upp många bra ord och fraser! Man får testa sig fram. Ikväll ska jag gå på filmkväll med gänget jag var ute och åt med förra veckan plus några till. Det ska bli himla trevligt.
 
Hoppas att ni också har en bra söndag!
 


Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj

Hur går det med pluggandet? Kan du flytande italienska när du kommer hem? ;)

Förresten, att du gjorde denna bloggen är nog nåt av det bästa du kunde komma på :D Så jäkla kul att läsa om allt du gör :D
Är så sjukt stolt över dig att du vågar följa dina drömmar och att dom går vägen :D

Massa kramar från iskalla Sverige :D

Svar: Heeej! Jo den där italienskan är skitsvår men jag kämpar på! Hur går det med magen? Inte så liten längre kanske?

Vad skoj att höra! Det är verkligen inte brist på att komma på vad som ska skivas, något händer ela tiden! Tack finis vad snäll du är! <2

Massa kramar tillbaka!
avventura.blogg.se

2013-01-22 @ 00:04:10
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Camilla ♥ BF Maj

Magen växer så det knakar ;) Har fått veta att han egentligen är väldigt stor där inne (för stor) men tack vare att jag är så lång så syntes det inte lika mycket som det egentligen borde gjort :P

Kram!

2013-01-24 @ 13:25:14
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0