"We got the world"

Hima bra låt om jag får säga det själv, om man lyssnar på texten! Annars låter den som alla andra radiohitar som spelas!
 
Min dag idga har varit rätt lugn, jag har mockat och haft mig, fixat med vattnet i hagarna.. ja en helt vanlig dag!
 
Inatt hade jag Mia på besök. Hon är ju för härlig, men jag håller fortfarande fast vid att hon är aningen ettrig.. Hon har sovt i sängen hela natten, började nere vid fötterna, så fort jag flyttade/bytte sida så hakade hon på. Det slutade med att hon delade huvudkudde med mig! Sen fick hn för sig att hon skulle sova PÅ mig när jag la mig på rygg. Jajamensan, hon la sig till rätta och somnade om snabbt och lätt.. jag somnade efter ett litet tag jag med, vände på mig och hon trillade av! haha honär för söt!
 
Nu ska jag duscha, ta en powernap och sedan ska jag in till florens och träffa lite folk! Kan bli skoj! Ha en trevlig lördagkväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0