Vilken jäkla kväll!

Igår efter jobbet så begav jag mig in till stan för att möta upp Yael för en drink. Vi gick till något ställe där dom hade liveband och grejer. Himla trevligt, men ett riktigt märkligt band.. haha men snälla som vi är så klappade vi och jublade för dom ändå!

När dom äntligen gått av scenen så kom den "vanliga" musiken igång. Det var allt från latinska rytmer till rockbilly! Jag dansade så att jag blev svett! Men sen var det bara att ställa sig vid baren, så blev man alltid bjuden av någon på dricka! Alkoholfritt för min del.. (jag körde) Himla nimmt att gå ut här!

Jag är typen som definitivt kan vara ute utan att dricka. Jag har alltid roligt och kan dansa och svänga loss för det! Underbart att vakna dagen efter utan att känna ett uns av bakfylla! Litte trötthet kan man leva med, speciellt om man råkar ha en redbull stående i kylen!

Min kväll var magisk och det lär definitivt bli fler sådana! Nästa gång ska jag se till att vara ledig dagen efter!

Ikväll blir det en lugn kväll framför ponnyakuten! Lika spännande att se nya avsnitt, en vän till mig är nämligen gästtränare i programmet!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0