Väderskillnader..

Man vet inte riktigt vilket väder man ska mötas av när man kliver utanför dörren på morgonen, har det varit fruset elle är det 10+ ? Igår regnade det vartannan timme och sedan tittade solen fram! Himla fint, efter regn kommer solsken, listig snubbe som kommit på den meningen!
 
Idag började aningen tidigare än jag brukar, hovslagaren skulle komma vid 09.00 så det var bara att traska upp i backarna och hämta hästar! Ni som promenerar på mornarna för motion, ni skulle komma hit och promenera! Jisses, svetten rann efter tredje vändan! haha Men dom kalorierna har jag redan fått tillbaka genom att äta fyra olika kakor som signora hade placerat fint på mitt vardagsrumsbord! Dom måste ju ätas liksom!
 
Nu ska jag snart ut igen, först ska jag dricka upp min varm choklad, detta kommer bli en rolig dag. Stella och Ino ska nämligen med mig ut och rida! Wow spännande! Jag ska försöka fota så att ni får se detta spektakel!
 
Buona Giornata!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0