USCH!

Jag är inget stort fan av spindlar och häromdagen pratade jag och chefen just om dessa räliga små varelser! "here the spiders are very small!" Yeah right säger jag då!
 
Dagen efter var jag ute på min morgonrunda i samma vanliga harmoni.. Tills att jag ska hoppa in i bilen, efter ha gett foder till den sista hästen på rundan.. På dörren sitter något som fick igång vartenda skrik och flykt reflex i min kropp! En brun, fet och vidrig spindel satt på förardörrens insida. Alla tankarna for som en orkan i huvudet; hur länge har det varit där? va den där när jag hoppade ut? har den åkt e hela rundan UTAN att jag sett den? aaaaaaaaaahhhhhhh!
 
Jag måste erkänna jag skrek och hoppade samtidigt som jag fick rysningar i hela kroppen. Efter ca 10 min, när chocken lagt sig lite, klubbade jag ner den med ett plaströr. Tryckte ner den i dyngan och tänkte att det kan få regna hur jäkla mycket det vill, kommer en spindel i min väg så har den definitivt gått ett tragist öde tillmötes!
 
Men nu är det borta och jag är lite små orolig var gång jag hoppar in i bilen, att det ska komma fler som klättrar på mig eller nått! Jag kan hantera det (enigt mig själv..) när dom är en bit ifrån mig. Men skulle jag ha en på mig, ja då lär hela florens höra det!
 
 
 


Kommentarer
lena magnusson

ja fi fan så äcklig slå ihjäl ella du ser så är där kanske inte så många kvar när du reser hem kram

2013-02-01 @ 14:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0