Två timmars ridtur!

Vilket väder vi har haft idag, jag har gått runt i min fleecetröja och solen har varmt gött! Förhoppningsvis så kan det avta med regnet så att det kan torka upp lite!

Idag har jag och chefen, som äntlgen kommit tillbaka, varit ute och ridit uppe i bergen, Jag har sett exakt hela florens. Himelskt i detta vädret!

Bounty är kvar hos mig, han babblar på mer än någonsin, chefen ska ju iväg en vecka till på annan jobbresa så bounty får vissla ett tag till inne hos mig! Värst är nog när han drar igång sitt psyco skratt.. haha det är roligt att lyssna på men det låter obehagligt.. Undrar om papegojor är schitsofrena, gå från att vissla lite fint till världens mansröst och skratt är lite extrem vändling!

Nu ska jag göra mig i ordning för att möta upp en ny tjej som kommit hit. InterNations som vi båda är medlemmar i är himla ra för att träffa nya människor!
Skriver mer imorgon! Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0