Ta Florens med storm..

.. får jag nog göra en annan kväll! Tjejen jag skulle ut med fick visst jobba över och tyckte det skulle bli för sent att dra ut efteråt! Kan hålla med henne men för min del så hade det gått bra. Just typiskt nu när jag är ledig en lördag! Duktigt besviken sitter jag nu och kollar på Svenska rivieran och dricker en guinness som jag hittade i kylen (tur det) Jag hade ju inte handlat något gott ätbart fredagsgott  så det hade fått bli en sleden morot..  Jag kan lugnt säga att denna ölen räddade mitt humör! Jag absolut HATAR när mina planer ändras abrupt på detta vis, speciellt när jag va helt färdigfixad och taggad. Men men, saker händer av en anledning så det är bara att gilla läget och njuta så gott man kan utav kvällen (hata mindre..)!
 
Typiskt.. jag som va snygg som fasiken:
 
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Haha kan se det framför mig när det inte blev som du planerat ;) Hoppas det blev bra ändå :)

Ja jag bloggar oxå ;) haha. Men mest som dagbok för mig själv att se tillbaka senare :D

2013-02-23 @ 21:08:25
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0