Sunshine middag!

Vilken underbar middag jag var på igår. Jag tog med mig Stella, chefens svägerska, som tyckte att det var jätte trevligt! Jag vet inte hur många vi var som åt men det var ett gäng! Vi va på en restaurang i "central park" florens jättestora och fina park.

Under middagen träffar man många nya människor och skapar goda kontakter, allt från folk som jobbar för Prada, ekenomi till hästfolk (jag är den enda..) och au pair'er.. Till förrätt blev det ost! MUMS Piccorinon är min favorit, en klick honung på det! WOW. Till huvudrätt hade vi pasta eller pizza att välja mellan, jag tog pizza, "fyra säsonger"" hette den och den var himla smaskig!
Vi hade lite "frågestund" där vi skulle svara på frågorna:
Nämn ett ord som beskriver hur du har det just nu i livet: Jag tog Amasing-Fantastiskt!
Vad skulle du önska i livet för dig själv (nu snackar vi inte materiella saker!): Att bli trygg i mig själv till 100%, bättre formulerat, bli bästa vän med mig själv!
Vad skulle du önska för människorna runt omkring dig och i världen: Att människorna bli mer "open minded" få mer förståelse för andra människor, liv.. Bli mer medvetna, inte bara om dom själva!
 
Det var en jätte bra middag, bra ordnat av Sunshine Central! WOW!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0