Shoppa innan säsongen börjar!

Ja här funkar det som så att butikerna rear ut kläder, även nya kollektioner,  som dom sedan slutar rea och har ordinarie pris när turist säsongen börjar! Idag har jag köpt två väskor och fick en börs på köpet, allt för ca 450 kronor, som egentligen skulle kostat lite mer än 900 kronor!
Det skadar ju inte heller att jag hade med mig style exerten själv, Stella! Wow hon vet hur man "dress for success" så min "nya" look kommer vara aningen med stylish än innan. Vem vet, det kanske blir en buisness kvinna av mig någon dag?
 
Den stora väskan till vardag och den svarta till fest, middag etc. Himla tjusigt om jag får säga det själv!
 
 


Kommentarer
Anonym

så tjusiga väskor kram

2013-02-22 @ 06:58:43
lena magnusson

och skor

2013-02-22 @ 07:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0