Mållös!

WOW, jag har fått ännu ett paket! Aningen större än det förra och innehållandes världens godaste godis, svenska tidningar och CHAI LATTE!! Idag gjorde jag te till mig själv och hällde i mjölk och lite kanel, "åh nästan som chai latte" sa jag för mig själv! Noog, inte ens i närheten!

Tusen miljoner tack för paketet Didde, Pia och Felicia, det är ni som är FANTASTISKA! Så fint av er och ännu en gång, miljoner tack! Blev så glad att det kom lite glädjetårar! Det ska bli så kul att träffa er när jag kommer hem! Massa kramar till er!!
 
Wow, hade glömt ur gått Zoo va!
 
 
 
 


Kommentarer
lena magnusson

så snällt av dom att skicka så mycket gott till dig det är bra så kan du läsa svenska tidningar.vi saknar dig.kram mammaoch pappa

2013-02-28 @ 08:11:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0