Liten lista..

Vilken onaturlig kraft skulle du välja att ha om du fick chansen?
Jag skulle nog vilja kunna flyga eller kunna se in i framtiden! Det hade varit väldigt kul att kunna flyga och himla skoj att kunna se in i framtiden!

Om du fick femhundra tusen som skulle slösas på en dag. Vad skulle du slösa dom på?

Jag skulle nog köpa mig ett sommarställe utomlands någonstans, betala av mitt studielån och shoppa en massa! Om något blev över skulle jag ge det till min familj eller välgörenhet!
Om du fick leva på vilket årtionde du ville, vilket skulle det vara?
Alla som känner mig skulle nog kunna svara på den frågan åt mig! 1950.. det är liksom självskrivet!
Hur ser din drömbostad ut?
En gammal och rustik gård med massor av historia, typ herrgård.. men ett gammalt slott går också bra! Jag älskar allt som är gammalt och som har något att berätta! Där ska jag bo med min man (!? vem de nu kommer att vara..) barn (ett räcker) två fina hundar som kan vakta och mina hästar!
Vad var du mest rädd för som liten?
Det va en bra fråga.. mörkret skulle jag tro och spindlar, fast det sitter i ännu!
 
Finns det någon filmkaraktär du alltid känt igen dig själv i? I så fall, vem och varför?
Ja det måste väl vara Cameron Diaz i The Holliday. Hon och jag har många sidor som är lika, tuffa men mjuka på insidan!
Du har fått chansen att pussla ihop din egna fantasisläkt, vilka ingår i den?
WOW. Tobbe larsson skulle ju helt klart varit en morbror, som kunde lära mig allt om sina hästkonster och liknande. Elvis skulle få vara min farbror som skulle sjunga för mig och ge mig coola grejer.  Maria Montazami skulle varit moster, hon är ju hur härlig som helst! En kusin... Johan Glans! Vad skoj man hade haft på släktträffarna!
Vilka tre saker skulle du vilja uppleva innan det är för sent?
Resa jorden runt, blir riktigt kär (gifta mig) och få barn.
Vilka två låtar får dig att verkligen känna, och varför?
Elvis Presley-  If I can dream: Den ger mig kärlek för livet!
Volbeat- Maybellene i Hofteholder: För att sångarens röst är magisk och denna låter har jag många minnen till!
Hur tror du att din sommar kommer bli?
Fantastisk och magisk! Jag ska spendera den i romantikens stad Florens! Kan knappt bli bättre!
Vem berättar du dina hemligheter för?
Det är inte många hemligheter jag berättar för någon alls, jag litar inte fullt ut på någon, men skulle jag göra det så är det till mina bästa vänner!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0