kass finger..

Jag har på något vänster lyckats stuka mitt finger.. Hur det gick till vet jag inte riktigt, jag menar här slår man sig stup i kvarten. Men jag tror de va när jag skulle bära en spann med havre! Klantigt!

Idag är jag ledig, blev lite spontat, skulle egentligen vara ledig imorgon men min ersättare kunde inte hoppa in för mig då! Ja mig gör det inget, nu slipper jag jobba med min dåliga "hand." Idag ska jag motionera lite, sedan blir det att åka in till stan, jag ska testa på meditation idag, ska bli himla spännande. Rörelsemeditation, någon som testat?
 
Nu lyssnar jag på "gamla" hits från när jag va liten, allt från aqua till Spice Girls! Man blir ju helpepp! Nä men om man skulle städa lite? Här i detta landet går ju folket in med skor.. Jäkla onödigt man får ju städa stup i kvarten då, inte undra på varför dom har städerskor!
 
Ha en fin dag! Buona Gironata tutti!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0