Kaffedrink och Blues!

Ja min kväll igår kan jag säga var lugn,sabil men rolig! Jag mötte upp Yael hemma hos henne, vi gick till santo spirito för en drink och för att vänta på de andra. Vi hade sådan tur att vi hann med apperitivo på ett popcafe. Så lagom mtta drog vi till volume där dom hade liveband. Grymt liveband och grym irish coffee och chokladkaka! haha Det stället har grymma desserter!

Bandet spelade riktigt skön musik och stället var fullproppat med folk! Men vi såg till att stå längst fram och dansa till deras grymma musik. Musikern hade hur många munspel som helst i sitt skärp. Det tyckte jag va ganska kul!

Kvällen avslutades med en fruktdrink på Dolce Vita. Sen va det bara att styra kosan hemåt. En annan jobar ju idag! Men det regnar som vanligt så det blir väl att ta det lugnt. Inget mig emot!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0