Inga finklackar i detta vädret!

Ja nu regnar det sådär tradit igen! Innan lunchen tänkte jag att jag skulle göra allt färdigt så at jag kunde rida hela eftermiddagen. Taggad och mätt och belåten tog jag på stövlarna och beger mig ut, möts av att himlen i princip trillar ner.. Ja sen har det hållt på så. Men inte hindrar det mig från att dra in till stan och träffa några tjejkompisar. Dock får finklackarna stanna hemma, vänta på finare väder. Min nya finväska ska dock få sin första tur ute!
 
Vad har ni för er denna fredagskvällen, flir det någon fredagsmys eller? Själv så ska jag laga mig lite mat, fixa mig och sedan dra in till stan. Här går man ju inte ut innan tio på kvällen så jag har ett tag på mig! Tur att jag är ledig imorgon!
 
Ha en fin fredagskväll allihopa!
 
Ungefär såhär spenderar Mia sin fredagkväll..
 
 


Kommentarer
lena magnusson

akta så inte mia biter nacken av papegojan

2013-02-22 @ 18:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0