Fint folk sliter inte.. eller?

Idag har jag fått sällskap av Stella och hennes vän på jobbet. Det började med lunch hemma hos Stella, när hon frågade om jag hade något för henne att göra så att hon kunde få bränna lite kalorier, "get some workout".. Ja men visst har jag det, jag tog tillfället i akt och fick dem att plocka upp höet nere vis höbalarna, det som högubben klantade till sig med för någon vecka sedan. Därefter fick dom agera grindöppnade till alla hagar som jag skulle in med h
 
ö i. Jag kan säga att vara grindöppnade här är ingen dans på rosor, man vandrar upp och ner, flera gånger om. Ja Stella fick sin workout som hon ville, lagom trött när vi va färdiga! Denna kvinnan är buisness kvinna ut i fingerspetsarna och är inte van vid jobb där man blir skitig och fysiskt trött, men hon ligger inte på latsidan för det, imorgon ville hon jobba igen! Ja varför inte, inget mig emot!
 


Efter arbetsdagens slut så åkte vi in till byn för att kolla i affärer, vilket slutade med att jag fick med mig ett par snygga klackar hem och stella ett par snygga boots. Mina klackar kostade ca 300 i kronor och var nedsatta med 70%. inte illa pinkat! Dom är allt lite unika och udda i fabrikat och design men jag gillar dom skarpt! Blir det en utgång på fredag eller en apperitivo så ska dom lätt få följa med. Inga skor för att rocka loss i direkt! Då hade nog fötterna trillat av efter ett tag..Snygga va?
 
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ Gravid

Coola :D

2013-02-22 @ 12:02:52
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0