Energi!

Wow vilken dag jag har haft! Min kropp och själ har varit så full av energi och jag har i princip smilat hela dagen igenom. Det måste va den dära massagen!
 
Jag tog monsterbilen för att åka och hämta havre. Det är en bra bit dit (40min) men jag hittade, mitt lokalsinne är inte helt ute och cyklar! Det var ganska gött att vara ute och köra, jag fick tid till att lyssna på en massa bra musik på radion på hög nivå!. Jag älskar det! <3
 
Efter min roadtrip så var det bara att kavla upp, kalla på bonden i mig och plocka fram traktorn! Yeah, lilla jag skulle alltså ta av denna stora (ett halvt ton) säck med havre i, från flaket.. Jag vet inte i vilken värld min chef är i och svävar, som låter mig göra detta, minsta snesteg och bilen lär bli puré.. "Just take it easy and try not to hit the car.." Med dom orden lämnade han mig här, för att själv åka på jobbresa i två veckor, en klapp på axeln och ett megaleende. Lugnare människa har jag nog aldrig träffat, han e lugn med allt.. haha det måste man nog va när man lämnar mig med mansgörat !
 
Men efter allt detta som gick felfritt så ja till mig själv; "wow vilken jäkla brud jag är, coolare får man ju leta efter!!" haha bra kick för självförtroendet detta!
 
Sen var klockan så pass att det var dags för källspasset, med det avklarat sitter jag nu här, med en kopp te, nästan större än mitt ansikte, tar det lugnt och skriver av mig!
 
Jag ska kolla på dom där svenska hollywoodfruarna ikväll tänkte jag. Sen är det ju faktiskt februari.. tur  att jag köpt hem glass! Det blev caramelsmak denna gången! MUMS!
 
Ha en bra fredagkväll alla fina!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Camilla ♥ BF Maj

Haha coola Carro :D

2013-02-02 @ 12:22:14
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0