WOW!

Idag är det andra dagen i Italien! Vi har det himla bra, vädret är fantastiskt och Italienskan flödar! Om två månader lär jag antagligen kunna rätt bra italienska!
 
Ikväll ska vi in till florens för att kolla läget och handla. Vi måste ju ha sett stan innanså att vi vet vart vi ska skåla in det nya året!
 
Just nu har jag tagit mig friheten till en lunchras. Jag började klockan 8 i morse, började med att köra MIN suzuki upp i bergen för att fodra hästarna..Det kan jag säga är nog något som alla bilintresserade killar hade gillat. Stenhalt och brant upp och ner, man får vara fokuserad till tusen men det är skit skoj!!! bild på backarna kommer sen!
 
Nu ska jag dricka mitt svenska julkaffe och äta ett knäckebröd från wasa! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0