Packa..

Sista dagen i Sverige detta året, imorgon ringer klockan 06.30 och det är dags att bege sig till Kastrup. En sak som är väldigt skönt är att en av mina tjejkompisar hänger med ner till Florens och stannar i en vecka! Det är skönt att man inte ska behöva ta in allt det nya själv utan att man har någon att dela det med.

Marie som ska följa med är en av mina absolut bästa vänner. Vi har inte varit ifrån varandra längre än en vecka.. Så vi lär nog sakna ihjäl oss. Jag kommer även sakna mina andra tjejkompisar jättemycket. Men det är tur att det finns Skype och andra bra teknikgrejer!

Nu börjar jag bli färdigpackad! Ikväll drar jag hem till mins föräldrar för att mysa med dom! Som jag kommer att sakna dom med!! Men min mamma har blivit en höjdare på Skype så vi kan ha kontakt hela tiden! :)

❤ Wow imorgon åker jag, spännande!!



Kommentarer
Ida

Jag kommer sakna dig såååå <3 Även fast jag är rätt ordentligt ledsen så hoppas jag för din skull att allting blir bra och att du kommer trivas <3 Det kommer gå fint!

Svar: Taaaack Ida <3 Jag kommer också att sakna dig massor massor! Det hoppas jag med! :)
avventura.blogg.se

2012-12-26 @ 15:08:11
Camilla

Hoppas att du kommer att ha en underbar upplevelse! Hoppas du kommer hem något och hälsar på så får du träffa vår lilla plutt som tittar ut i maj :-).
Ha det bäst bästaste Carro!! <3

Svar: Tack Camilla! Ja det hade varit jätteskoj att få träffa den lilla! Men jag kommer nog ha kommit hem och hälsat på innan det med! Ha det jätte bra Camilla, lycka till med allt och håll ställningarna medan jag är borta!! <3
avventura.blogg.se

2012-12-26 @ 20:18:40
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0