Firenze

Wow vilken dag det var igår. Jag jobbade till halv ett tiden, sedan tyckte chefe att jag var klart för dan och skulle utforska Florens. Klart att jag ville det!
 
Vi fick skuts in till stan och vi började att gå i trädgården som var enorm!
Därefter promenerade vi tin till centrum, åt glass som va det godaste glass jag någonsin ätit!!
I florens finns massor att se på! bland annat en jättestor katedral! Mäktig som tusan och riktigt gammal!
 
Idag ska jag ut och rida för att lära mig alla rundor! Spännande!
 
Ha en bra dag allihopa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna Nilsson

Lycka till vännen och ta hand om dig. Mvh Anna

Svar: Tack anna!! :) ha det bra hemma i sverige! kram
avventura.blogg.se

2012-12-30 @ 14:53:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0