2 dagar kvar..

God fortsättning allihopa!

Nu tror jag att jag har koll på allt som ska med i packningen. 23 kilo är inte mycket för 10 månader, men man får packa med förstånd och se vad man kan köpa där nere. Jag får ju ha ett handbaggage på 8kg!

Igår hade jag en supermysig julafton hemma hos mamma och pappa! Jag fick en välbehövlig datorväska och ett par vinterkängor i julklapp!

Idag ska juldagen firas med två tjejkompisar som jag inte kommer att få träffa på ett tag! Det är stan (Helsingborg) som ska göras osäkert!

Hoppas att ni kommer få en super kväll ni med!

❤ Pappa och Mamma på julafton

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

avventura.blogg.se

Följ mitt äventyr i Florens, Italien under tio månader från början till slut! Den 27 december börjar äventyret och jag beger mig till Florens för att arbeta med hästar och uppleva underbara Italien!

RSS 2.0